Sokol Nebušice - ŠK Praha 4 : 2-6

06.02.2016 13:10

Autor: Hruška Jan

V pátek 5.2. jsme nastoupili proti favorizovanému ŠK Praha 4. Hosté přijeli se 3 dalšími fanoušky a fotografkou, takže hlavní místnost na faře byla plná. Zápas jsme bohužel zahájili nešťastně. Honza Hlavina přijel pozdě s Matoušem. Mobil si sice vypnul, ale strčil si ho do kapsy. Tam se mu nešťastnou náhodou zapnul a uvítací melodie nebyla pro Honzu potěšující. Mě, jako rozhodčímu, bohužel nezbylo nic jiného než Honzu podle pravidel kontumovat. To bylo o to horší, že pánové partii dohráli alespoň pro zábavu a Honza vyhrál.
S výjimkou Marion, která byla od počátku po tlakem, žádná partie nestála špatně. Zkušenosti soupeřů se ale v průběhu času ukázaly. Tomáš Mička poztrácel pěšce a tlaku podlehl. Pan Platz stál dokonce lépe, ale i jeho pozice se přesnou hrou soupeře nakonec rozpadla. Ota Baďouček byl aktivní, ale nechal si dát vež do vazby a přišel o ni a prohrál. Pavel Porteš tam měl opakování tahů, ale ve stavu 0-4 chtěl ještě bojovat. Bohužel bojoval nepřesně, ztratil kvalitu a prohra byla na světě. Následně tlaku podlehla i Marion.
Čest jsem hájil já s Matoušem Hlavinou. Matouš měl silného soupeře (elo 1950), ale nezalekl se a po dlouhé bitvě ho porazil ve francouzské hře, což byl vynikající výkon. Jako poslední jsem já porazil Rudu Soukala, našeho bývalého trenéra mládeže.

Výsledný stav 2-6 mohl být určitě lepší, ale vyhledem k síle soupeřem to nebylo tak zlé.